본문 바로가기

음악/영어가사

[듣기/한글가사] Madison Beer - Baby

 

 

[Verse 1]

Baby, baby, tell me, what's the antidote(해결책)?

자기야 해결책이 뭔지 말해봐

 

Wouldn't  text you this late 'less there's somethin' wrong

문제가 생기지 않았다면 이렇게 늦은시간에 문자보내지는 않았을거아냐

 

I  look too good to be in this bedroom

침실에만 있기엔 나는 너무 예쁜걸

 

Without someone to touch me like you do

너처럼 나를 만져주는 사람이 없다면

 

[Pre-Chorus]

Maybe there is something I can take for this

내가 할 수 있는게 있을지도 몰라

 

How  much longer I gotta(=have got to) wait for this?

내가 얼마나더 기다려야돼?

 

I  can see my body on your lips

너의 입술에서 내 몸을 볼수있어

 

On your lips, yeah

그래 너의 입술

 

You  know once you get a taste for it

너는 이미 알고 있지 한번 맛보고 나면

 

You will need it, you would pay for it

돈을 내더라도 원하게 될거야

 

Go and empty out the bank for this (Oh)

통장이 비게 만들되더라도 말이야

 

[Chorus]

If you wanna be my baby

나의 그대가 되고 싶다면

 

Know  I'm gonna drive you mad

너를 미치게 만들수 있다는걸 알아둬

 

Probably gonna call me crazy

아마 내가 미쳤다고 하겠지만

 

I'm the best you ever had, yeah

난 니가 겪었던 사람들중 최고일거야

 

I can turn you on, on, on

내가 널 흥분하게 할수있어

 

Why your clothes still on, on, on?

왜 아직도 옷을 입고있는거야?

 

If you wanna be my baby

나의 그대가 되고 싶다면

 

Know I'm gonna drive you mad

너를 미치게 만들수 있다는걸 알아둬

 

Probably gonna call me crazy

아마 내가 미쳤다고 하겠지만

 

I'm the best you ever had, yeah

난 니가 겪었던 사람들중 최고일거야

 

I can turn you on, on, on

내가 널 흥분하게 할수있어

 

Why your clothes still on, on?

왜 아직도 옷을 입고있는거야?

 

Keep you comin' back for more

나를 더 원하게 될거야

 

[Verse 2]
Baby, baby, do I taste like candy?

자기야, 내가 사탕처럼 달콤해?


Sugarcoated, he say I'm the most sweet

사탕 발린 말로, 내가 가장 달콤하다 했어


I'm a handful(다루기 힘든), but that's what hands are for

난 다루기 힘든 사람이야, 그게바로 손이 있는 이유지


Pin me to the floor, treat(대하다) it like it's yours

날 바닥에 고정해서, 네것처럼 다뤄줘


[Pre-Chorus]

Maybe there is something I can take for this

내가 할 수 있는게 있을지도 몰라

 

How  much longer I gotta(=have got to) wait for this?

내가 얼마나더 기다려야돼?

 

I  can see my body on your lips

너의 입술에서 내 몸을 볼수있어

 

On your lips, yeah

그래 너의 입술

 

You  know once you get a taste for it

너는 이미 알고 있지 한번 맛보고 나면

 

You will need it, you would pay for it

돈을 내더라도 원하게 될거야

 

Go and empty out the bank for this (Oh)

통장이 비게 만들되더라도 말이야



[Chorus]

If you wanna be my baby

나의 그대가 되고 싶다면

 

Know  I'm gonna drive you mad

너를 미치게 만들수 있다는걸 알아둬

 

Probably gonna call me crazy

아마 내가 미쳤다고 하겠지만

 

I'm the best you ever had, yeah

난 니가 겪었던 사람들중 최고일거야

 

I can turn you on, on, on

내가 널 흥분하게 할수있어

 

Why your clothes still on, on, on?

왜 아직도 옷을 입고있는거야?

 

If you wanna be my baby

나의 그대가 되고 싶다면

 

Know I'm gonna drive you mad

너를 미치게 만들수 있다는걸 알아둬

 

Probably gonna call me crazy

아마 내가 미쳤다고 하겠지만

 

I'm the best you ever had, yeah

난 니가 겪었던 사람들중 최고일거야

 

I can turn you on, on, on

내가 널 흥분하게 할수있어

 

Why your clothes still on, on?

왜 아직도 옷을 입고있는거야?

 

Keep you comin' back for more

나를 더 원하게 될거야

 

 

[Bridge]
Alone and I'm feelin' myself, but, ooh, baby

혼자있지만 스스로 느끼고 있어, 하지만, 자기야


It's better when I have some help from my baby

자기가 도와줄때가 더 좋아


I got that love you can't handle, but maybe

나는 감당할수 없는 사람을 받았지어, 하지만 아마도


You can try

시도해 볼수는 있겠지


I look too good to be up in this bedroom

침실에만 있기엔 나는 너무 예쁜걸


With someone like you to touch me like you do

너처럼 나를 만져주는 사람이 없다면

 

Whisper my name in my ear, that's like music

내귀에 내이름을 속삭여줘, 마치 음악같아


You know just what I wanna hear, yeah, yeah, yeah

내가 무엇을 듣고 싶어하는지 알고있지?


[Chorus]

If you wanna be my baby

나의 그대가 되고 싶다면

 

Know  I'm gonna drive you mad

너를 미치게 만들수 있다는걸 알아둬

 

Probably gonna call me crazy

아마 내가 미쳤다고 하겠지만

 

I'm the best you ever had, yeah

난 니가 겪었던 사람들중 최고일거야

 

I can turn you on, on, on

내가 널 흥분하게 할수있어

 

Why your clothes still on, on, on?

왜 아직도 옷을 입고있는거야?

 

If you wanna be my baby

나의 그대가 되고 싶다면

 

Know I'm gonna drive you mad

너를 미치게 만들수 있다는걸 알아둬

 

Probably gonna call me crazy

아마 내가 미쳤다고 하겠지만

 

I'm the best you ever had, yeah

난 니가 겪었던 사람들중 최고일거야

 

I can turn you on, on, on

내가 널 흥분하게 할수있어

 

Why your clothes still on, on?

왜 아직도 옷을 입고있는거야?

 

Keep you comin' back for more

나를 더 원하게 될거야